Ciekawe pomysły na sesje reklamowe

fotografia reklamowa odpowiada za rozwoj biznesu

Nie każdy fotograf reklamowy lubi wykonywać sesje produktowe. Niektórzy uważają, że jest to zajęcie monotonne, nudne, pozbawione kreatywności i walorów artystycznych. Nie ma jednak bardziej mylnego przekonania. Dobra sesja produktowa może być ciekawa, trzeba mieć tylko dobry pomysł. Fotografia reklamowa musi być wykonana z wizją i być niebanalna, aby przebić się na rynku.

Fotografia produktowa ma za zadanie w jak najlepszym świetle ukazać daną rzecz – w taki sposób, aby każdy klient chciał ją mieć na własność. Ujęcie przedmiotu na białym tle nie satysfakcjonuje już zleceniodawców, oczekują oni kreatywności i pomysłowości ze strony fotografów. A tak naprawdę niewiele trzeba, żeby urozmaicić zwykłe zdjęcie. Wystarczy zmienić kolor tła, na przykład na pastelowe, dodać kilka elementów ozdobnych. Jeśli fotograf nie dysponuje żadnymi interesującymi rekwizytami to zawsze można poprawić zdjęcie w programie graficznym, z wykorzystaniem fajnych efektów.

Fotografia biznesowa – http://www.zdjecia-reklamowe.pl/oferta/fotografia-biznesowa-i-korporacyjna/ – to już ciekawsze zajęcie, bowiem można wprowadzić osoby do kadru. Podczas sesji biznesowych najważniejszym celem jest wyeksponowanie profesjonalizmu danego przedsiębiorstwa, polityki działania i kultury organizacyjnej. To bardzo trudne zajęcie, które wymaga już pewnego doświadczenia. Inspiracji do sesji biznesowych można poszukiwać na przykład w internecie, oglądając portfolio innych artystów lub przeglądając witryny innych firm. Oczywiście nie można kopiować pomysłów innych. Jednak może znajdziemy coś do zainspiruje nas do stworzenia czegoś innowacyjnego i niezwykle kreatywnego. Klient na pewno doceni nietuzinkowy pomysł.